30 dec 05 första behandlingen

Fredagen den 30 december 2005

  

Första behandling

  

Min första behandlig fick jag i förr igår. (28 dec 05)

Och dagen innan var det då jag opererades och fick min port vid bröstkorgen. Det gick jätte bra och jag hade inget besvär. Tvärtom jag var jätte pigg och glad över att jag äntligen hade börjat behandlingen och att jag nu var på väg att bli frisk. Jag ska få död på de dumma, dumma, dumma cellerna och jag ska bli den gamla Maria. Det är det jag har bestämt mig för.


Hittills så har jag inte mått illa men jag känner inte av att jag är hungrig. Jag har inte samma aptit. Men sötsaker och saltlakrits säger jag inte nej till. Jag har fått massor med tabletter som jag måste ta morgon och kväll och det är jätte viktigt att sköta det för att bli frisk. Hittills har det gått bra men det tar tid att svälja alla tabletter. Men just nu så ser jag bara framåt och längtar efter att få detta överstökat. Alla blir sjuka och alla mår dåligt men det är upp till den personen att ha den styrkan som krävs och viljan att bli frisk igen. Det finns tabletter mot illamående, för håravfallet finns det peruk eller keps och för själva sjukdomen finns det en jätte bra behandlig. Det finns en lösning till allt.


Kommentarer
Postat av: Helen

Hej. Min nya blogg:)

2009-01-03 @ 14:12:42
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: Nina

Man blir så glad över att det finns sånna posetiva/frammåt personer som du:)

2009-01-07 @ 22:11:40
URL: http://nijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0